Saturday, August 27, 2011

Luna with Amber


엠버언니와 저의…대담한 쌩얼셀카 ♥!! 첫 번째ㅋㅋ

Translation
Amber unnie's and my... daring no-makeup selca ♥!! First (picture) keke


엠버언니와 저의…대담한 쌩얼셀카 ♥!!두 번째ㅋㅋ 끼아악 찐빵을 열심히 먹다 찰칵!!ㅎㅎ 귀여운 마이코알라 엠버언니ㅎㅎ♥제주도 공연도 힘냅시다♥♥♥우훗ㅎ

Translation
Amber unnie's and my... daring no-makeup selca ♥!! Second (picture) keke Kyaaak we're trying to eat steamed bun filled with bean jam, click* !! hehe My cute koala Amber unnie hehe♥ Have strength for Jeju's performance, too ♥♥♥ Woohoo he

엠버언니와 저의…대담한 쌩얼셀카 ♥!!두 번째ㅋㅋ 끼아악 찐빵을 열심히 먹다 찰칵!!ㅎㅎ 귀여운 마이코알라 엠버언니ㅎㅎ♥제주도 공연도 힘냅시다♥♥♥우훗ㅎ

Translation
Amber unnie's and my... daring no-makeup selca ♥!! Second (picture) keke Kyaaak we're trying to eat steamed bun filled with bean jam, click* !! hehe My cute koala Amber unnie hehe♥ Have strength for Jeju's performance, too ♥♥♥ Woohoo he

No comments:

Post a Comment